Întrebări Frecvente - FAQs Hotel Rina Sinaia 4*
FAQs

Întrebări frecvente referitoare la Hotel Rina Sinaia

Regăsiți mai jos o listă a celor mai frecvente întrebari referitoare la Hotel Rina Sinaia. În cazul în care nu găsiți răspunsul la întrebarea dumneavoastră, vă invităm să ne contactați.

https://www.hotelsinaia.ro/wp-content/uploads/2016/02/summer-star-red.png

  • Pot plati cu vouchere de vacanta?
  • Pot plati cu vouchere de vacanta, tip card?
  • Pot face plata si la receptie cand ma cazez?
  • Am efectuat o rezervare dar nu am primit niciun raspuns pe email (confirmare sau orice altceva). Cum pot sa aflu ce s-a intamplat?
  • Cum pot sa-mi anulez o rezervare?
  • Cum pot sa verific daca am anulat corect o rezervare?
  • Ce taxe sunt aplicate in cazul anularilor?
  • Tarifele afisate pe site sunt pe camera sau pe persoana?
  • Ce costuri apar cand fac rezervarea?
  • Tarifele includ mic dejun sau alte mese?
  • Cum aflu care sunt orele de check-in si check-out stabilite de hotel?
  • Pana la ce ora am camera rezervata si pot sa ajung la hotel?
  • Ce tipuri de carduri bancare poti fi utilizate?
  • Acceptati animale de companie?
  • Fac rezervare pentru cineva si as vrea sa platesc eu, nu cel ce se cazeaza. Pot face plata in avans?
  • Cat de reale sunt feedback-urile postate pe site?
  • Am o nelamurire si nu reusesc sa gasesc pe site raspunsul, nici in zona FAQ. Ce pot sa fac?
Pot plati cu vouchere de vacanta?

Da, acceptam si plata cu vouchere de vacanta de la orice furnizor si cu mentiunea ca persoana ce se cazeaza trebuie sa fie titularul acestora. Pentru rezervari cu tichete de vacanta in format hartie, accesati formularul rezervari sejur cu tichete de vacanta.

Pot plati cu vouchere de vacanta, tip card?

Da, daca aveti  voucherele pe card, va  puteti face rezervarea direct in formularul de rezervari, in locul datelor cardului bancar va rugam sa introduceti datele cardului de vouchere de vacanta.

Pot face plata si la receptie cand ma cazez?

Nu, in majoritatea cazurilor dorim rezervarile garantate cu minim c/v primei nopti de cazare. Exista si exceptii pentru care va rugam sa ne contactati!

Am efectuat o rezervare dar nu am primit niciun raspuns pe email (confirmare sau orice altceva). Cum pot sa aflu ce s-a intamplat?

Este posibil ca emailul de confirmare sa fi fost marcat ca SPAM. Verificati directorul in care ajung SPAM-urile.
De asemenea, daca nu ati primit niciodata un email de la noi, este posibil ca adresa de email furnizata de tine sa nu fie corecta.
Daca nu v–ati lamurit, va rugam sa ne contactati. Nu considerati rezervarea ca find confirmata daca nu ati primit email de confirmare!

Cum pot sa-mi anulez o rezervare?

Accesand contul dumneavoastra, optiunea administrare rezervari.
De asemenea, ne puteti contacta telefonic sau prin email.

Cum pot sa verific daca am anulat corect o rezervare?

Accesand din contul tau, optiunea administrare rezervari sau trimitand un email catre noi.
De asemenea, ne puteti contacta telefonic sau prin email, pentru a va comunica conditiile anularii.

Ce taxe sunt aplicate in cazul anularilor?

Verificati politica de anulare ce ati primit-o cu confirmarea rezervarii.

Tarifele afisate pe site sunt pe camera sau pe persoana?

Tarifele afisate pe site sunt pe camera si includ TVA.

Ce costuri apar cand fac rezervarea?

Nu exista costuri de rezervare. Nu trebuie sa achitati decat contravaloarea cazarii (tariful afisat pe site).

Tarifele includ mic dejun sau alte mese?

Acest lucru este specificat pe site pentru fiecare tarif in parte.

Cum aflu care sunt orele de check-in si check-out stabilite de hotel?

Ora de check in este 15.00 si cea de check-out este 12.00.

Pana la ce ora am camera rezervata si pot sa ajung la hotel?

Rezervarile sunt pastrate pana la ora specificata in confirmare functie de tipul rezervarii pe care o faceti.
Este foarte util, in cazul in care credeti ca nu va incadrati in termenul specificat in confirmare, sa ne contactati pentru a incerca sa retinem camera peste acest termen.

Ce tipuri de carduri bancare poti fi utilizate?

Mastercard, Maestro, Visa si Visa Electron.

Acceptati animale de companie?

Politica hotelului nu permite accesul cu animale de companie.

Fac rezervare pentru cineva si as vrea sa platesc eu, nu cel ce se cazeaza. Pot face plata in avans?

Da, puteti face plata in avans catre noi in diverse variante: online cu card bancar, transfer bancar, cash la sediul nostru in avans.

Cat de reale sunt feedback-urile postate pe site?

Feedback-urile listate pe site sunt postate doar de clienti care au fost cazati. Postarea acestora se face printr-un formular pe care il primesc pe email doar cei ce au avut o rezervare ce s-a consumat si doar pentru rezervarea respectiva.

Am o nelamurire si nu reusesc sa gasesc pe site raspunsul, nici in zona FAQ. Ce pot sa fac?

Ne puteti suna sau ne puteti trimite un email.

 
REVELION cu Horia Brenciu și HolografClick și VEZI OFERTA